اولین جلسه عمومی سال ۱۳۹۵ با حضور کلیه کارکنان ستاد در محل سالن جلسات، برگزار گردید و در این جلسه مدیرعامل موسسه رسماً اعلام کردند:

سال ۹۵، سال ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات است، حالا که سیستم‎ها استقرار یافته و زیرساخت‎ها طراحی شده جا دارد که به سطح کیفی و کمی خدمات توجه ویژه داشته باشیم و همه همکاران در همه سطوح و در تمام تعاملات با سراسر کشور باید یادآور باشند که تثبیت موسسه میسر نمی‎شود مگر با تحقق شعار سال ۹۵٫

ایشان در ادامه افزودند: در تعریف بازار مشتری به عنوان اولین مراجعه، مشتری نیست بلکه در صورت در خواست مجدد و بازگشت و تقاضای بعدی مشتری محسوب خواهد شد بنابراین نیاز امروز موسسه تلاش برای رسیدن به مصادیق یاد شده است.

در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به اهمیت و ضرورت برون سپاری، تأکید کردند که همه کارکنان باید در این زمینه دارای استدلال دقیق و موجز و ادبیات مشترک داشته باشند و اصل برون سپاری برای مجتمع‎ها یک مسأله حیاتی است ولی همین اصل حیاتی نباید تحمیل شود بلکه باید اغناء شود و ضرورت آن کاملاً جا بیفتد.

ایشان در پایان کلامشان ابراز امیدواری کردند که تمامی سیاستهای طراحی شده در سال ۹۴، عملیاتی شود و الگویی باشد برای همه مراکز و سازمانهای هم‎صنف با موسسه ایثار.

قائم مقام موسسه در تأیید سخنان مدیرعامل افزودند: برون سپاری علاوه بر تمام مزیتهایی که بر شمرده شده است، باعث می‎شود تا جامعه هدف به صورت مساوی از خدمات و امکانات استفاده کنند و قدرت نظارت ستاد و مجتمع را بر سطح کیفی ارائه خدمات بالا خواهد برد.