امروز چهاردهم فروردین ماه، در نشست تبریک سال نو با عدهای از کارکنان ستاد، جناب آقای پور حاج رضایی ضمن آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای همه همکاران در صف و ستاد، ابراز داشت.

در سال ۹۴ تمام هم و غم ما در راستای برنامهریزی و سیاستگزاری در مباحث کلان موسسه بود که حاصل این کار افزایش چشمگیری در بحث جذب سرمایه و درآمدزایی داشت، افزایشی که ورای انتظار هیأت امنای محترم بود و امسال سال ۹۵، کیفیت ارائه خدمات به جامعه هدف و دیگر اقشار جامعه باید ضمن بررسی و کنترل دقیق افزایش یابد.

شایستگی برند ایثار روزی به اثبات خواهد رسید که رضایت مشتری بر اساس اصل تکریم و رضایتمندی از نماد و نشان ایثار به حد مطلوبی برسد.

نظرسنجی و تحقیق در کیفیت امکانات موسسه و چگونگی ارائه خدمات مهمترین فصل در اجرای اهداف فوق است.

 

مدیر روابط عمومی موسسه نیز در متنی جداگانه در اولین روز عید نوروز در گروه تلگرامی روابط عمومیهای موسسه در سراسر کشور سه اصل را برای بخش روابط عمومی در سال جدید معین کرد:

اول: برقراری ارتباط مثبت و سازنده و همکاری با دیگر سازمانها و ارگانها

دوم: آموزش شیوههای مهمانداری و اصول برخورد با مشتری به کلیه کارکنان در همه سطوح

سوم: توجه ویژه به دکوراسیون فضای داخلی و بیرونی موسسه به جهت زیبایی شناختی و جاذبه بصری